آیا ایران و حزب الله انتقام شهادت قنطار را می‌گیرند؟

آدرس پیج ما در روبیکا : https://rubika.ir/ehsantanha4

آدرس کانال و نام کاربری ما در روبیکا(روبینو):
ehsantanha4@

هفته وحدت در راه است و: شهید سمیر قنطار بر روی این مسئله خیلی حساس بود، زیرا می گفت در تمام ایامی که در زندان بود، بر او تبلیغات می کردند که حزب الله و ایران، به فکر تو نیست و آن ها فقط از شیعیان حمایت می کنند! حتی در ایامی که قرار مبادله بود، همیشه به او می گفتند که اسرای اسرائیل را، حزب الله فقط با شیعیان تعویض خواهد کرد، و وی برای همیشه در زندان اسرائیل باقی خواهد ماند. البته این تبلیغات با آزادی ایشان رنگ باخت، و دیدیم که تفاوت مذهب، فقط یک نگرش است نه یک استراتژی ، گرچه آنها طوری تبلیغ کرده و: کار را به جایی رسانده بودند که : حتی وقتی بسته های فراورده های خونی، از ایران برای : کمک به بیماران فرستاده می شد: برخی ها می گفتند از زخم اسرائیل مردن، بهتر است تا: خون شیعه را در رگها داشتن!

ازآن هنگام بود که سمیر قنطار و هواداران اهل سنت ایشان، به این باور رسیدند که فرزندان خمینی هستند، ایران و حزب الله هرگز آنان را فراموش نخواهند کرد.  از دواج ایشان با مجری شبکه العالم، این باور را تکمیل کرد. اکنون در زمان بعد از ترور ایشان، همه چشم ها به انتقام خون این: شهید غیر شیعه دوخته شده است . حتی در مراسم سخنرانی سید حسن نصرالله می بینیم که: عکس سمیر، سر از نقشه فلسطین در اورده که: با پرچم ایران و رنگ های سبز و سفید و سرخ اراسته، یعنی اینکه همه باور دارند که: فلسطین نوین، فرزند ایران است و همه فلسطینی ها ملت ایران هستند.

آن ها به این باور رسیده اند که: اسرائیل فرزند آمریکا و انگلیس است، و لذا فلسطین باید فرزند ایران باشد، تا بتواند در مقابل آن ها بایستد. آن ها میدانند که تبلیغات منفی برای تفاوت: در مذهب شیعه و سنی مانع از آن نیست که: جمهوری اسلامی ایران در طی این چهل سال، لحظه ای از فلسطین و اهالی آن غافل باشد. و این فقط رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران بود که فرمود: اسرائیل باید از صفحه روزگار محو گردد. زیرا که اسرائیل یک کشور جعلی، در سرزمین مردم فلسطین است. و باید که از بین برود تا فلسطین زنده شود.

این امام خمینی ره بود که فرمود: اگر هر مسلمان فقط یک سطل آب بریزد، اسرائیل را سیل می برد. و البته این، ادب و بزرگواری این رهبر عظیم الشان را می رساند، چرا که معمول است بگویند هر: مسلمان اگر یک تف بیاندازد، اسرائیل را سیل می برد. و اگر تا کنون اسرائیل از بین نرفته، چون منافقان کوردلی مثل آل سعود، نگذاشتند که همه مسلمانان در یک صف قرار گیرند. آن ها در طول 70سال عمر اسرائیل، حتی یک گلوله هم به طرف ان شلیک نکردند، در حالیکه هواپیماهای پیشرفته آنها که: از اسرائیل و آمریکا خریداری شده، مسلمانان را در یمن و بحرین به خاک و خون می کشد.

به همین دلیل امام خمینی فرموده بود که: خط کشی بین شیعه و سنی را رها کنید! ما اسلام آمریکایی و اسلام ناب محمدی داریم. ولذا آن ها که اختلاف بین شیعه وسنی را تبلیغ می کنند، بدانند اسلام آمریکایی دارند و کسانی که: به وحدت شیعه و سنی فکر می کنند، اسلام ناب محمدی را دارند، زیرا اساس این وحدت هم، همان نام و وجود مبارک محمد ص می باشد. و هفته وحدت هم بین دو تاریخ :احتمالی ولادت پیامبر می باشد زیرا در قدیم، که ساعت های ژاپنی یا سوئدی نبوده، که همه چیز دقیق باشد!

امروز نیز باید بدانند که: دشمن وحدت داخلی آل سعود است، و دشمن خارجی ضد وحدت آمریکا است. و نتیجه تعامل دشمن خارجی و داخلی مولود: نامشروع اسرائیل است. اسرائیل براساس همان حمایت های آل سعود و آمریکا، وگزارش های اطلاعاتی آنان، توانست سمیر قنطار و افراد مشابه را ترور کند. زیرا که اگر حمایت آن ها نبود، یک کشور کوچک سه میلیونی نمی توانست: در مقابل دویست میلیون عرب، یا یک میلیارد و نیم مسلمان ایستادگی کند.

سمیر قنطار بعنوان یک شهروند: فلسطینی پیوسته به حزب الله و بشار اسد، با یک حمله اسرائیلی ،خانه خود و همسایه هایش تخریب، و خود آن ها شهید می شوند. و حالا نوبت ایران و حزب الله است تا: از موجودیت هواداران خود دفاع کند، و الا مانند آمریکا ارزیابی خواهد شد که: عوامل خود را در موقع خطر رها می کند.






برچسب ها : سیدحسن نصرالله  , سنی دوست شیعه  , شهیدسمیر قنطار  , قول امام حسین ع  , حاج رضوان  ,